Každý, kto pracuje v kancelárii, určite potvrdí, že na kancelárskom stole sa časom hromadia rôzne veci, ktoré tam nie sú až tak dôležité. Je to normálne, ale prerásť to môže až do stavu, keď vám takýto neporiadok na kancelárskom stole bude brániť efektívne pracovať.
Perá a ďalšie písacie potreby
Medzi kancelárske potreby, ktoré sa takto nenápadne zvyknú hromadiť na stole, jednoznačne patria perá a prípadne aj iné písacie potreby. Človek ich často aj dostáva vo forme reklamných predmetov a aj keď je dobré mať vždy poruke pero, ktoré píše, veľa ľudí má takto na kancelárskom stole najmä perá, ktoré už nepíšu.
Veď to určite robíte aj vy, že keď vám dopíše pero uprostred toho, ako s ním píšete, tak jednoducho siahnete po ďalšom a to prvé odložíte medzi ostatné, aby ste mohli plynule pokračovať v činnosti. Následne sa naň zabudne a takto ostávajú na kancelárskych stoloch perá, ktoré už nepíšu a do ktorých už nikto nebude kupovať náhradnú náplň. Ak si teda chcete upratať kancelársky stôl, môžete začať práve perami a ďalšími písacími potrebami. To, čo už nepíše a čo už nikdy nevyužijete, jednoducho povyhadzujte.
Rôzne dokumenty
Aj keď perá, ktoré nepíšu, na kancelárskom stole len zavadzajú, pravdou je, že ide svojim spôsobom o drobnosť. Viac miesta, ktoré by mohlo byť využité napr. na užitočnú kancelársku techniku, dokážu zabrať rôzne vytlačené dokumenty a podobné veci.
Tu je tiež dobré dôkladne zvážiť, čo z toho už nepotrebujete a toho sa zbaviť. A naopak, potrebné dokumenty pekne roztriediť. Pomôžu vám organizéry, zakladače, spisové dosky a prípadne aj samolepiace bločky. Následne sa budete môcť rozhodnúť, čo z toho pri práci potrebujete a má zmysel držať to na kancelárskom stole a ktoré dokumenty možno založiť niekam do skrine a pod.
Zdroj obrázka:
Autor: EyeEm / freepik.com